Friday, 8 November 2013

Tunic with leggings - Tunique avec legging

Yesterday I had the great surprise to see my dear cousin wearing this very cute outfit, which I find nicely put together. Those who follow my blog know how much I find the combination of a tunic with leggings to be perfect. And here we have another good example.

Please forgive the face of my cousin, I had to take the picture in a rush so she didn't get much time to prepare herself for the picture ;)

Hier j'ai eu la chouette surprise de voir ma cousine porter cette tenue toute mignonne, que je trouve joliment composée. Ceux qui suivent mon blog savent combien je trouve parfaite la combinaison d'une tunique avec un legging. Et ici nous en avons un bon exemple. 

Excusez la tête de ma cousine, j'ai dû prendre la photo en vitesse, et elle n'a donc pas eu beaucoup de temps pour se préparer pour la photo ;)



No comments:

Post a Comment