Thursday, 14 November 2013

Outfit for the office - Tenue pour le bureau

Here is the outfit that one of my colleagues was wearing today. It draw my attention straight away because it looks quite smart and feminine. I'm glad to show this outfit as it is a style that is different to other outfits shown on my blog. My colleague was wearing a nice light purple jumper, combined with a velvet skirt, tights worn with some thick socks over them (useful with the coldness of autumn!) and a pair of knee-length boots.

Voici la tenue qu'une de mes collègues portait aujourd'hui. J'ai eu mon attention tout de suite attirée par le côté assez classe et féminin de la tenue. Je suis content de pouvoir montrer cette tenue car c'est un style qui est plutôt différent d'autres tenues montrées sur mon blog. Ma collègue portait un joli pull mauve clair, combiné avec une jupe en velours, des collants portés avec par dessus des chaussettes épaisses (froid de l'automne oblige!) et une paire de bottes arrivant aux genoux. 


No comments:

Post a Comment