Monday, 11 November 2013

Knitted long top with leggings - Haut long en maille avec legging

New outfit again :) I have the pleasure to show my friend's outfit of the day. Her knitted top looks so cute, with these little hearts ; I had to to take a picture of it for my blog! She wears her top with the classic pair of black leggings, a staple piece in every girl's wardrobe. I noticed afterwards that the colour of the leggings matches that of the end of the sleeves of the top. Kudos to my friend for this nice detail! She finished the look with some cute low boots.

Et encore une nouvelle tenue :) J'ai le plaisir de montrer la tenue du jour de mon amie. Son haut en maille est vraiment chou, avec les petits cœurs bordant la partie supérieure et inférieure du haut. Il fallait que j'en prenne une photo pour mon blog! Elle porte son haut avec le legging noir classique, un basique dans toute garde-robe féminine. J'ai remarqué par après que la couleur du legging est coordonnée avec celle de l'extrémité des manches. Félicitations à mon amie pour ce beau détail! Son look est fini avec des bottines toute mimi. 





No comments:

Post a Comment